Nu är det tid att tala

Vänner och folk i demokratin Sverige!

Tiden är inne för oss! Den 7:e juni är det val, ett val som kan sända en chockvåg genom världen och leda oss mot en bättre värld! En öppnare värld, en rättvisare värld och en bättre värld!

Stå upp och räta på dig, du betyder något! Det är nu du ska skina och sätta ditt märke i historien genom att rösta på Piratpartiet! Om femtio år kan du säga till dina barnbarn att ”Jag var med och förändrade världen den 7:e juni 2009, då jag röstade på Piratpartiet.” Du kommer vara stolt!

I flera hundra, kanske tusen år har sådana som oss förlorat den här kampen. Kampen för rätt till information, kampen för rätt till kultur och frihet. Kampen för integritet och rättvisa! Nu ska vi vinna!

Var inte tyst, och var inte passiv nu. Var obekväm om det behövs, det tåls och det är viktigt nu när det bara är dagar kvar till valet. Varje röst räknas! Om man någon gång ska vara just lite obekväm, så, ja, då är det nu! Våga visa vad du tycker!

Prata på jobbet.

Prata med främlingar.

Prata med alla!

Ingen ska inte ha tänkt tanken ”Kanske har de en poäng, kanske ska jag rösta på Piratpartiet.”

Tiden att tala har kommit!

Jag röstar Pirat för att jag tror på framtiden och att nu är det de vanliga människornas tid att få sin röst hörd!

Vi är människorna

